عکس | تعطیلی به سود سلامتی
با افزایش آمار فوتشدگان هموطن در روزهای اخیر به بیش از 400 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19، فعالیت مشاغل گروههای 2،3،4 براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، تا ساعت 18 خواهد بود. این طرح همزمان با سراسر کشور در اهواز آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.